
ДОСТУПНІСТЬ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ
10.08.2025
Впровадження інклюзивної або спеціальної освіти дітей з особливими освітніми потребами передбачає створення комфортного освітнього середовища, яке б відповідало потребам і можливостям кожної дитини та забезпечило б належні умови для здобуття освіти.
Аналіз забезпечення доступності будівель і приміщень закладів освіти для маломобільних груп населення, створення універсального дизайну та розумного пристосування в закладах освіти показав:
- обладнано пандусами: ЗЗСО - 25 закладів (30 пандусів), ЗДО - 4 заклади (6 пандусів), ПЗ: 1 заклад (1 пандус), ІРЦ - 2 заклади (4 пандуси);
- обладнано туалетні приміщення для осіб з особливими потребами: 14 ЗЗСО;
- для забезпечення потреб осіб з порушенням зору приміщення обладнано позначками жовтого кольору в 4 закладах загальної середньої освіти та 2 ІРЦ.
- для підвищення ефективності освітнього процесу та соціалізації дітей з ООП створено 30 ресурсних кімнат у закладах загальної середньої освіти та 22 в закладах дошкільної освіти;
- у 8 закладах загальної середньої освіти обладнано кімнати психологічного розвантаження;
- у 3 ЗЗСО встановлено підіймальні платформи для доступу в укриття.
